My FolLowErs =)

Them :*

    Hey reading :) assalamualaikum :) now aku nak cerita pasal gambar n tajuk kat ats tu . 
 nampak tak ? kalau tak nampak pendek umur lha tu .. haha okay nak tahu diorang sape ? diorang  manusia lha gile . haha k tak lawak . jangan gelak ! kay  dari baju superman man bagai tu ialah    ANIS , ME , AISYAH , DALILAH , NADEERA . diorang kawan aku yang COOL , OMEY , CHILL , AWESOME N HANDSOME . then , diorang juga untuk aku luahan hati luka dan pedih . amboi ayat aku . awesome :) haha dan aku paling rapat antara diorang ialah nadeera . sbb dye dijadikan sebagai partner aku gituu ~ wahhh . haha k hanya disitu yang mampu saya beritahu :) byebye . see you tomorrow . muah sikit :*
              Nadeera , Aqilah , Nisha , Syahira(me) , Aisyah and Anis(tiada di dalam gambar)
              We Love You All . ILYDEMQ :*